Veel gestelde vragen

Wat doen bij waterschade?
Haal je mobieltoestel zo snel mogelijk uit het water. Verwijder zo snel mogelijk de batterij uit uw mobieltoestel. Elektriciteit en water gaan niet samen, wacht niet te lang. Voorkom kortsluiting! Verwijder je simkaart uit uw mobieltoestel, zo dat de contacten niet verloren raken die op uw sim. Probeer je mobieltoestel te drogen door middelen zo als (Rijst of föhn) Zo is er een grote kans dat we uw toestel snel kunnen repareren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Bellen gaat het snelst.
Kan ik op mijn reparatie wachten?
Uiteraard kunt u bij ons wachten op uw reparatie. gemak van onze klanten is voor ons een top prioriteit.gebruik onze online afspraak module om uw afspraak in te plannen, hier ziet in een oogopslag welke dagen en uren nog beschikbaar zijn en u kunt reserveren wanneer u het beste uitkomt. Koffie staat klaar voor u.
Hoe lang duurt de reparatie?
Afhankelijk van de reparatie en de tijdstip waarop het toestel wordt ontvangen, wordt deze dezelfde dag nog in reparatie genomen. Na ontvangst van de betaling wordt het toestel direct retour gestuurd.
Heb ik garantie?
Ja, uw ontvangt 3 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen. Uiteraard met uitzondering van vloeistofschade of later toegebrachte val-/druk en stootschade. Leest u hiervoor wel onze voorwaarden.

Let op, uw moet wel rekening houden dat uw fabrieksgarantie vervalt op het moment dat een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel open maakt.
Hoe verstuur ik mijn toestel?
Wij adviseren onze geliefde klanten om gebruik te maken van volgende twee zekere opties die TNT aanbiedt. Basis Pakket, klik hier voor meer informatie.(http://www.postnlpakketten.nl/consument/pakket-versturen/ Zeker Pakket, klik hier voor meer informatie.http://www.postnlpakketten.nl/consument/pakket-versturen/pakket-met-verzekerservice.aspx Verpak altijd uw toestel goed, zorg er voor dat er geen lege plekjes over zijn. gebruik plastiek of papier hier voor. En geef op de verpakking aan dat het om een fragiel paket gaan, Al schrijf je dat met stift.
Voor verzendingen vanuit België: De post, klik hier voor meer voor meer informatie.http://www.bpost.be/site/nl/residential/parcels/international/kilopoststand.html
Behoud ik mijn fabriek garantie?
We zijn gespecialiseerd in het gebied van telecom en werken met hoogwaardige kwaliteit aan uw toestel. Maar helaas kunnen we u geen zekerheid bieden dat u de fabriek garantie behoudt. In veelle gevallen hebt u met ons te maken als uw toestel buiten garantie valt, Valt u uw reparatie onder fabriek garantie melden we dat dan ook! En helpen u er bij om dat voor u te regelen.
Raak ik mijn gegevens kwijt?
Nee, In veel gevallen raakt u niets van uw gegevens kwijt. Tenzij het een software schade is, Zo ja proberen we eerst een back-up te maken! Natuurlijk wordt klant hier van op hoogte gebracht. lees hier over onze voorwaarden.
Welke accessoires moet ik mee sturen?
Graag ontvangen we alleen het toestel met de batterij, Tenzij uw toestel laad problemen heeft vragen we u om de lader mee te sturen. zo dat we uw lader ook kunnen controleren.
Zeker niet mee sturen: Sim-kaart, Geheugenkaart en verschillende bescherm accessoires! Gsmreparatieshop.nl neemt dan ook geen verantwoordelijkheid hier voor!
Hoe lang duurt het voordat ik mijn reparatie terug kan verwachten?
Heeft u het toestel ingezonden, Na ontvangst kunt u uw toestel binnen drie dagen terug verwachten. In veel gevallen gaat het nog sneller!
Ik heb prijsopgave ontvangen, Hoe kan ik die betalen?
Heeft u het toestel ingezonden, Na de reparatie ontvangt u een email met daarin de factuur en de aanwijzing hoe u factuur kunt betalen. Alle prijzen zijn inc. BTW en exc. verzendkosten €12,50. Natuurlijk zijn de prijzen met uw van tevoren besproken. vergeet uw factuurnummer niet te vermelden. Op deze manier zien wij uw betaling direct in ons overzicht en kan het toestel het snelst weer naar huis. Op het moment moet u nog het bedrag naar ons over maken, Wij werken er aan om voor uw gemak online betaal middelen aan te bieden. U kunt ook bij onze filialen pinnen, Als u er voor kist om uw toestel op te halen.

Hebt u eventueel ander vragen aarzel niet stel u vraag via contact formulier in de contract pagina.